środa, 29 kwietnia 2015

Kwiaty w moim ogrodzie - cz.2. Flowers in my garden - part 2. Blommor i min trädgård - del 2.

Prezentuję Wam, moi Kochani, co dziś się dzieje w moim ogrodzie...
I present to you, my Dears, what is happening today in my garden...
Jag presenterar för Er, mina Kära, vad händer i dag i mina trädgård...
Zobacz więcej zdjęć... See more pictures... Se mer bilder... http://1drv.ms/1znKe73

W moim ogrodzie kwitną dziś m.in.: tawuła norweska, sasanka, rajskie jabłuszko, pigwowiec japoński, grusza, jabłoń.

In my garden bloom today a.o.: norwegian spirea, pasque flower, heavenly apple, chaenomeles japonica, pear tree, apple tree.

I min trädgård blommar idag bl.a.: norsk spirea, backsippa, himmelska äpple, chaenomeles japonica, päronträd, äppelträd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz